Stelcomfortshop.nl gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek en winkelen voor u nog makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen uw internetgedrag binnen en buiten onze website volgen en verzamelen.
Hiermee kunnen wij en derde partijen advertenties aanpassen aan uw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord. Lees meer

Bestelproces en betaalmogelijkheden

Winkelen bij Stelcomfortshop.nl is handig en gebruiksvriendelijk. Via het keuzemenu bovenin beeld kunt u gemakkelijk een keuze maken uit de diverse categorieen en subcategorieen. Als u op een categorie of subcategorie klikt, dan ziet u daarna alle producten die zich in die categorie bevinden.

Telefonische ondersteuning
Voor ondersteuning tijdens het bestelproces staat onze servicemedewerkers graag voor u klaar. Wij zijn zowel per e-mail (info@stelcomfortshop.nl) als telefonisch (088-4000206) bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 17:30 uur.

Uw keuze gemaakt?
Als u uw keuze heeft gemaakt dan plaatst u het door u gekozen artikel in uw winkelwagen door de button 'bestellen' aan te klikken. Het artikel wordt dan automatisch in uw winkelwagen geplaatst en u kunt vervolgens verder winkelen, de inhoud van uw winkelwagen bekijken of afrekenen.
 
Bestelproces
Als nieuwe klant van Stelcomfortshop.nl geeft u in het bestelproces eenmalig uw contactgegevens op en een door uzelf te kiezen wachtwoord. Indien u een bestaande klant bent, kunt u inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord. Op het moment dat u op de knop 'bevestig bestelling' klikt, wordt uw bestelling bij Stelcomfortshop.nl geplaatst. Elke afgeronde bestelopdracht wordt per e-mail bevestigd. Het is daarom belangrijk dat u uw e-mailadres correct op de website ingeeft. Bij een incomplete bestelling kan Stelcomfortshop.nl aanvullende informatie opvragen.
 
Een account aanmaken
U kunt gemakkelijk een account aanmaken via 'mijn account'. U voert eenmalig uw persoonlijke gegevens in en bij een volgend bezoek logt u in via uw e-mailadres en zelf gekozen wachtwoord. Via uw account kunt u bijvoorbeeld gebruik maken van een verlanglijstje, voorkeuren instellen en uw historie bekijken. Uiteraard gaan wij vertrouwelijk met uw gegevens om.
 
Verlanglijstje
U kunt artikelen waarover u nog twijfelt voor onbeperkte tijd opslaan in uw persoonlijke verlanglijstje. Het verlanglijstje wordt 'onthouden' en indien gewenst kunt u gemakkelijk artikelen vanuit uw verlanglijstje in uw winkelwagen plaatsen. Artikelen die u op uw verlanglijstje plaatst, zijn echter niet voor u gereserveerd. De artikelen worden enkel voor u 'onthouden' zodat u bij een vervolgbezoek niet opnieuw hoeft te zoeken.

De zoekfunctie
U kunt gemakkelijk zoeken naar artikelen door de naam van het product, of een deel van de naam rechtsboven in de zoekbalk te in te voeren. De suggesties ziet er dan meteen onder verschijnen. Door op het zoekresultaat te klikken komt u op de pagina met productinformatie en kunt u het product in uw winkelwagen plaatsen.


Betaalmogelijkheden

Bij Stelcomfortshop.nl betaalt u via onze betalingspartner Pay.nl.
Kenmerken:
 - Zelf online betalingen regelen.
 - Pay.nl is een onafhankelijke derde partij.
 - Veilige betalingsverbinding.

Pay.nl waarborgt uw veiligheid met een veilige SSL-verbinding. Pay.nl is inmiddels uitgegroeid tot een toonaangevende payment service provider (PSP) in de Benelux.


Prijsbeleid

Bij stelcomfortshop.nl doen we ons uiterste best om onze verkoopprijzen zo scherp mogelijk te houden en toch de best mogelijke service te bieden.
We doen dat onder andere door groot in te kopen, de overheadkosten zo laag mogelijk te houden en goede afspraken te maken met externe partijen zoals de verzenders.
Door middel van een volledig geautomatiseerd proces worden onze verkoopprijzen dagelijks gecontroleerd of ze marktconform zijn en worden waar nodig aangepast.
Als er bij een product een doorgestreepte prijs staat, dan betreft dat de advies verkoopprijs van de fabrikant of importeur.
Het weergegeven kortingspercentage bij een product is tevens gebaseerd op de advies verkoopprijs.
De meeste producten uit ons assortiment kunnen wij u, dankzij onze bedrijfsvoering, aanbieden onder de advies verkoopprijs.


Zakelijke aankopen van buiten Nederland, binnen de EU

Doet u zakelijke aankopen en betaalt uw bedrijf BTW buiten de Nederlandse grenzen? Dan is het mogelijk intracommunautair te kopen.
U betaalt dan bij ons geen BTW. In dat geval hebben we van u uw bedrijfsgegevens, BTW-nummer en ID nodig.
Bestellen kan in geval van een intracommunautaire levering niet via de website, maar alleen via e-mail naar info@stelzorg.nl.

U krijgt de goederen na vooruitbetaling opgestuurd.
Afhalen in onze winkel is niet mogelijk, omdat we dan niet kunnen bewijzen dat de goederen het land uit gaan.
Wij vragen voor deze service € 15,00 administratiekosten en daarnaast worden de reguliere verzendkosten in rekening gebracht, afhankelijk van het land waar naartoe verzonden wordt. Intracommunautaire levering kan alleen voor nieuwe producten. Deze service is niet beschikbaar voor particulieren.

Een reeds gemaakte bestelling kunnen wij crediteren en opnieuw facturen volgens intracommunautaire voorwaarden mits de bestelling binnen de EU is verzonden en uw bedrijf buiten Nederland BTW betaalt. Hiervoor wordt € 17,50 administratiekosten excl. BTW in rekening gebracht.

SSL-verbinding
Uw transacties vinden plaats via een veilige SSL verbinding. Deze verbinding (bekend door de groene navigatie balk) garandeert een veilige transactie met u en uw bank.
Dit is een sterke vorm van encryptie (versleuteling), die voorkomt dat kwaadwillenden uw gegevens kunnen gebruiken.
Uw bank zal tijdens de transactie het transactiescherm in het beeldscherm plaatsen. Zo bent u vertrouwd en veilig online aan het winkelen.
Ook vanuit het buitenland vinden uw betalingen plaats via een veilige SSL verbinding.

Bekijk voor meer informatie of contact met Pay.nl op de website www.pay.nl

Betaal alle producten op Stelcomfortshop.nl veilig, vertrouwd en gemakkelijk met iDEAL.
iDEAL is gebaseerd op internetbankieren. Dit betekent dat u kunt afrekenen in uw vertrouwde betaalomgeving, op basis van de beveiligingsmethodes van uw bank.

U gebruikt bij de betaling dezelfde hulpmiddelen als bij betalen via internetbankieren (bijvoorbeeld Random Reader bij Rabobank en e.dentifier bij ABN AMRO).
De betaling wordt bij iDEAL direct uitgevoerd. Het lijkt het meest op een pin-betaling.

Hoe werkt iDEAL?
U plaatst een bestelling. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen.
Kies bij het afronden van de bestelling voor iDEAL-betaalknop en selecteer in het volgende scherm uw bank.
Daarna wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht al klaar staat.
U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling.
Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven en wij worden meteen geïnformeerd dat de bestelling is betaald.

Als u internetbankiert bij één van de deelnemende banken, kunt u met iDEAL betalen. U hoeft zich hiervoor niet apart aan te melden.

Wat kost het betalen met iDEAL?
Iedereen kan zonder meerkosten betalen met iDEAL!

Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
Na elke betaling met iDEAL ziet u een bevestiging die u kunt afdrukken.
Ook vindt u de betaling direct in uw online rekeningoverzicht terug.

Meer informatie over iDEAL
Op www.ideal.nl  vindt u meer informatie over het iDEAL-betaalsysteem.
 


Achterafbetalen met AfterPay (vanaf € 100,00) of Billink (tot € 100,00)
AfterPay en Billink voeren voor www.voordeelzorg.nl het volledige achterafbetaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay ofBillink via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bijvoordeelzorg.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 250,00als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay of Billink. Bent u al bekend bijAfterPay of Billink dan kunt u betalen tot een bedrag van € 400,00.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voeren AfterPay enBillink een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleidzoals omschreven in haar
privacy statement. Het privacybeleid van Billink vindt uhier.
Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerdworden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een anderebetaalmethode.

U kunt bij vragen altijd
contact met AfterPay opnemen. Of met Billink.
Voor meer informatieverwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPaywebsite of de Billink website.

 

Zijn er extra kosten verbonden aan achteraf betalen?
Voor achteraf betalen brengen wij een vergoeding is rekening van € 0,95.

Vind er een kredietcheck plaats?
Ja, bij iedere betaling via achteraf betalen vindt er een kredietcheck plaats voorafgaand aan de verzending.

Wat is de betalingstermijn?
U dient de factuur binnen 14 dagen te betalen. Is de factuur niet binnen 14 dagen na ontvangst betaald dan ontvangt u een herinnering om uw factuur alsnog binnen 7 dagen te betalen, hier zijn herinneringskosten aan verbonden.
Is binnen 7 dagen na de herinnering nog geen betaling ontvangen, dan zal een incasso traject worden gestart.

PayPal
PayPal is een internationale online betaalrekening waarbij u ervoor kunt kiezen een bankrekening of credit card te koppelen voor snelle en veilige betalingen.
Door het grote netwerk en wereldwijde acceptatie kunt u met een PayPal account bij veel webwinkels een betaling doen, makkelijk en snel!

Betalen met PayPal biedt een aantal voordelen:
- Wereldwijd aankopen doen met PayPal
- PayPal garandeert kopersbescherming
- Koppel eenvoudig uw credit card of bankrekeing

Hoe werkt een PayPal betaling?
Nadat u bij het afronden van uw bestelling PayPal als betaalmethode heeft gekozen, dan wordt u doorgestuurd naar de website van PayPal.
U ziet aan de linkerzijde een overzicht van uw bestelling met bijbehorende prijzen en de totaalprijs.
Aan de rechterzijde van het scherm ziet u de mogelijkheden voor inloggen of het aanmaken van een account.

U heeft nu twee mogelijkheden:
1. U heeft al een PayPal rekening, dan kunt u hier inloggen om de betaling te bevestigen
2. U wilt betalen met Credit Card of heeft nog geen PayPal rekening, dan kunt u betalen als gast. Vul dan uw Credit Card gegevens in en na het invullen selecteert u 'doorgaan' om uw betaling te bevestigen.

Na de betaling wordt u teruggeleid naar onze website waar u de bevestiging ziet van uw bestelling.

Wat kost betalen met Paypal?
Er wordt € 0,95 extra in rekening gebracht voor betaling met Paypal.

Meer informatie over PayPal
Op www.paypal.com vindt u meer informatie over het het betalen via PayPal.


Wat is Mister Cash/Bancontact - Banksys?

Met Mister Cash kunnen Belgische rekeninghouders online aankopen doen middels hun bankpas.
De veiligheid en betrouwbaarheid zijn absoluut gegarandeerd.

Uitleg van Mister Cash.
Met Bancontact/Mister Cash kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankoop bij ons afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.
Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van Bancontact/Mister Cash, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden of speciale software moet installeren.

Hoe verloopt de betaling?
Betalen met Bancontact/Mister Cash is heel eenvoudig en snel. Uw aankopen zijn in een paar seconden betaald.
U klikt op het Bancontact/Mister Cash logo in de lijst van betaalmiddelen.

Hoe werkt het?
Betalingen met Bancontact/Mister Cash gebeuren zoals dat bij kredietkaarten het geval is aan de hand van het nummer en de vervaldatum van de kaart.
Maar ze gebruiken tegelijkertijd het veiligheidssysteem van webbanking (internetbankieren).
De eerste fase verloopt  zoals bij een creditcard: de gegevens en het kaartnummer invoeren (dat nummer staat op de laatste generatie kaarten).
In een tweede fase moet de kaarthouder zich in een beveiligd scherm van zijn eigen bank identificeren, zoals dat ook bij internetbankieren gebeurt.


Hoe werkt betalen met Maestro?
Online betalen met Maestro lijkt op het betaalproces van creditcards. U voert uw naam, het kaartnummer en de vervaldatum van de Maestro-kaart in.
Als extra veiligheidscheck moet u de MasterCard SecureCode invoeren.


Hoe werkt betalen met de Gezondheidsbon?
Het betalen met de GezondheidsBon doet u d.m.v. de 19-cijferige code en een veiligheidscode die op de kaart staat.
U kunt ervoor kiezen het gehele bedrag in de webshop te besteden, maar u kan er ook voor kiezen een deel van het tegoed te bewaren voor later.
Is het bedrag lager dan het tegoed op de kaart, dan blijft het resterende bedrag gewoon geldig.
Is het totaalbedrag hoger dan het tegoed op de kaart? Dan kunt u het resterende bedrag ook betalen via één van de andere betaalmethoden, zoals iDEAL en andere populaire manieren van online betalen.


Hoe werkt betalen met de VVV cadeaukaart?
Betalen met de VVV Cadeaukaart doet u door de 19-cijferige code op de kaart staat in te voeren in het betaalscherm.
Het is niet noodzakelijk om het volledige bedrag in één keer te besteden, het is ook mogelijk een deel van het tegoed te bewaren voor later.
Geld dat niet wordt uitgegeven blijft op de VVV Cadeaukaart staan totdat het gehele tegoed is verbruikt.

Als het te betalen bedrag lager is dan het tegoed op de kaart, dan blijft het resterende saldo gewoon op de kaart staan.
Wanneer het totaalbedrag hoger is dan het tegoed op de kaart, dan kunt u het restantbedrag betalen via één van de andere betaalmethoden, zoals iDEAL.