Stelcomfortshop.nl gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek en winkelen voor u nog makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen uw internetgedrag binnen en buiten onze website volgen en verzamelen.
Hiermee kunnen wij en derde partijen advertenties aanpassen aan uw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord. Lees meer

Premium service Fysic producten

Heeft u  een Fysic of Alecto product bij StelComfortshop.nl besteld en is dit product defect gegaan binnen 24 maanden?

Dan kunt u aanspraak maken op de Hesdo premium service!

Wat is premium service van Fysic en Alecto?

Premium service is een extra service die u direct van de producent van deze producten krijgt.
Wanneer u in bezit bent van een product van het merk Fysic of Alecto en dit product gaat binnen de garantieperiode kapot, dan kunt u aanspraak maken op de premium service.

Met premium service kunt u uw defecte product bij u thuis laten ophalen en laten repareren door de producent van Fysic en Alecto.
Zij halen het product kosteloos bij u thuis op, repareren het product en zenden het vervolgens kosteloos naar u terug. Hierdoor heeft u uw product snel weer in perfecte staat in huis.

Wat biedt premium service voor voordelen?

Premium service stelt u als klant in staat om defecte producten van de merken Fysic en Alecto bij u thuis af te laten halen voor reparatie.
Deze reparatie is in de meeste gevallen kosteloos en u krijgt het product snel weer gratis thuisbezorgd.

Kan ik mijn defecte Fysic en Alecto producten ook naar stelcomfortshop.nl sturen?

Nee, sinds het invoeren van de premium service is het niet langer mogelijk defecte producten van de merken Fysic en Alecto naar ons terug te sturen.
De reden hiervoor is dat de producent van deze merken meer kennis heeft van de producten en de interne werking.
Zij kunnen uw defecte producten niet alleen sneller, maar ook beter repareren waardoor u verzekerd bent van een snelle- en tevens goede afhandeling van uw retourzending.

Hoe neem ik contact op met Fysic om gebruik te maken van mijn premium service?

U kunt gemakkelijk contact opnemen met Fysic en Alecto via de volgende contactgegevens:
Telefoon: 073 - 641 1355
E-mail: service@fysic.nl

U kunt er ook voor kiezen om uw reparatieverzoek direct zelf in te dienen. Dit kunt u doen door hier te klikken.

Hoe lang duurt het tot ik mijn product weer terug in huis heb?

De duur van de reparatie bij Fysic en Alecto verschillen per product en defect.
Sommige defecten zijn gemakkelijker te verhelpen dan andere.
De duur van uw reparatie hangt dus af van het type product en het soort defect.
Gemiddeld duurt het een aantal werkdagen voor u uw producten weer in huis heeft.